Difficulty:
Program visokog intenziteta započinje cardio zagrijavanjem, skokovima i aktivnim istezanjem. Glavni dio sata fokusira se na cijelo tijelo, s naglaskom na predio trbuha i stražnjice.
Difficulty:
Afterworkout je trening namijenjen svima koji vole trenirati odmah nakon napornog dana na poslu ili dnevnih obaveza.
Difficulty:
Bedra-Trbuh-Leđa-Stražnjica (BTLS) trening je za čvršći tonus i oblikovanje tijela s naglaskom na kritične zone (bedra, trbuh, bokovi).
Difficulty:
Kombinacijom PILATESA, koji oblikuje tijelo te jača i stabilizira centralni dio tijela – mišiće cora (mišići abdomena, donjeg dijela leđa i stražnjice) i YOGE, koja poboljšava rad srčanožilnog i dišnog sustava, razvija snagu i izdržljivost, Pi-Yo povećava Vašu opću kondiciju i reducira potkožno masno tkivo, čineći vaše tijelo definiranim, vitkim i gipkim.
Difficulty:
Butt lift obuhvaća kombinaciju cardio treninga te vježbi za učvršćivanje tijela, visokog intenziteta. Vježbe su usmjerene na podizanje i učvršćivanje stražnjice i bedara te redukciju potkožnog masnog tkiva.
Difficulty:
Fat Burning visoko je intenzivan trening koji se sastoji od početnog zagrijavanja uz hi-lo krake nakon čega slijede vježbe u ciklusima gdje se izmjenjuju snaga, cardio te vježbe za core (mišići abdomena, donjeg dijela leđa i stražnjice).
Difficulty:
Individualni kondicijski trening je trening na kojem naši stručni treneri rade individualno s klijentom, stoje mu na raspolaganju savjetima i demonstracijom vježbi. Njihov je zadatak na temelju Vaših želja i ciljeva sastaviti program vježbanja i prehrane te ga modificirati ovisno o klijentovim željama i mogućnostima.
Difficulty:
Jazz dance plesna tehnika, temeljena na elementima suvremenog plesa i baleta, namijenjena djeci 6-9 godina.
Difficulty:
Morning workout je trening namjenjen svima koji žele aktivno započeti dan u ugodnom društvu naših trenera. Cilj jutarnjeg treninga jest ubrzanje metabolizma, a što je metabolizam brži to je učinkovitije i sagorijevanje kalorija.
Difficulty:
Pilates je program vježbi laganog do srednjeg inteziteta koji uz vježbe disanja pomaže u povećanju kapaciteta pluća, oslobađanju od stresa te učvršćivanju tijela.
Difficulty:
Tijekom godina pilates vježbe poprimile su mnogo različitih oblika. Neki su stilovi poprimili više terapeutski pristup, sličniji korektivnoj gimnastici gdje se vježbe izvode sporije i preciznije, uz asistenciju instruktora.
Difficulty:
Pole dance senzualan je plesni trening koji proizlazi iz prirodne zakrivljenosti ženskog tijela u obliku slova S. Poboljšava držanje tehnikom pokreta temeljenih na gimnastici, oblikuje vretenaste mišiće vježbama istezanja te uči kretanju kružnim pokretima uz pravilno disanje.
Difficulty:
Power Pilates obuhvaća kontrolu i preciznost uobičajenog pilatesa, ali jačeg intenziteta koji će izmoriti vaše mišiće.
Difficulty:
Rekreacija – pilates jutarnja je tjelovježba za žene u zlatnim godinama. Sastoji se aerobnog zagrijavanja i koraka srednjeg intenziteta, vježbi istezanja te snage za jačanje muskulature.
Difficulty:
Total body trening je za cijelo tijelo koji započinje standardnom pripremom tijela kroz cardio zagrijavanje. Različiti poskoci koji podižu temperaturu tijela kao početak uz aktivno istezanje, priprema su za glavni dio treninga.
Difficulty:
TRX Core kao glavni rekvizit koristi suspenzijske trake, gdje koristimo težinu vlastitog tijela kako bi uključili što veći broj mišićnih skupina. Ovom vrstom treninga ciljano se razvija snaga, ravnoteža i fleksibilnost.