Difficulty:
Program visokog intenziteta započinje cardio zagrijavanjem, skokovima i aktivnim istezanjem. Glavni dio sata fokusira se na cijelo tijelo, s naglaskom na predio trbuha i stražnjice.
Difficulty:
Bedra-Trbuh-Leđa-Stražnjica (BTLS) trening je za čvršći tonus i oblikovanje tijela s naglaskom na kritične zone (bedra, trbuh, bokovi).
Difficulty:
Kombinacijom PILATESA, koji oblikuje tijelo te jača i stabilizira centralni dio tijela – mišiće cora (mišići abdomena, donjeg dijela leđa i stražnjice) i YOGE, koja poboljšava rad srčanožilnog i dišnog sustava, razvija snagu i izdržljivost, Pi-Yo povećava Vašu opću kondiciju i reducira potkožno masno tkivo, čineći vaše tijelo definiranim, vitkim i gipkim.
Difficulty:
Butt lift obuhvaća kombinaciju cardio treninga te vježbi za učvršćivanje tijela, visokog intenziteta. Vježbe su usmjerene na podizanje i učvršćivanje stražnjice i bedara te redukciju potkožnog masnog tkiva.
Difficulty:
Raznim varijacijama ritma uz puno ponavljanja Callanetics ciljano djeluje na cijelo tijelo. Vježbe se provode u aerobnom obliku koji utječe na sagorijevanje potkožnog masnog tkiva i poboljšanje kardio-respiratornog sustava.
Difficulty:
Fat Burning visoko je intenzivan trening koji se sastoji od početnog zagrijavanja uz hi-lo krake nakon čega slijede vježbe u ciklusima gdje se izmjenjuju snaga, cardio te vježbe za core (mišići abdomena, donjeg dijela leđa i stražnjice).
Difficulty:
Individualni kondicijski trening je trening na kojem naši stručni treneri rade individualno s klijentom, stoje mu na raspolaganju savjetima i demonstracijom vježbi. Njihov je zadatak na temelju Vaših želja i ciljeva sastaviti program vježbanja i prehrane te ga modificirati ovisno o klijentovim željama i mogućnostima.
Difficulty:
Kružni trening se sastoji od 6-12 postaja različitih vježbi, srednjeg intenziteta, kojima ciljano djelujemo na uvijek različitu regiju tijela. Izvode se za redom, bez pauze, te po završetku kruga slijedi kraći odmor.
Difficulty:
Morning workout je trening namjenjen svima koji žele aktivno započeti dan u ugodnom društvu naših trenera. Cilj jutarnjeg treninga jest ubrzanje metabolizma, a što je metabolizam brži to je učinkovitije i sagorijevanje kalorija.
Difficulty:
Pilates je program vježbi laganog do srednjeg inteziteta koji uz vježbe disanja pomaže u povećanju kapaciteta pluća, oslobađanju od stresa te učvršćivanju tijela.
Difficulty:
Tijekom godina pilates vježbe poprimile su mnogo različitih oblika. Neki su stilovi poprimili više terapeutski pristup, sličniji korektivnoj gimnastici gdje se vježbe izvode sporije i preciznije, uz asistenciju instruktora.
Difficulty:
Pole dance senzualan je plesni trening koji proizlazi iz prirodne zakrivljenosti ženskog tijela u obliku slova S. Poboljšava držanje tehnikom pokreta temeljenih na gimnastici, oblikuje vretenaste mišiće vježbama istezanja te uči kretanju kružnim pokretima uz pravilno disanje.
Difficulty:
Rekreacija – pilates jutarnja je tjelovježba za žene u zlatnim godinama. Sastoji se aerobnog zagrijavanja i koraka srednjeg intenziteta, vježbi istezanja te snage za jačanje muskulature.
Difficulty:
Pametno osmišljen Synergy pilates je program koji vježbaču daje bolju kooordinaciju već na početničkoj razini te jačanje trbušne stijenke i cijelih leđa kao potpore pravilnom držanju.
Difficulty:
Total body trening je za cijelo tijelo koji započinje standardnom pripremom tijela kroz cardio zagrijavanje. Različiti poskoci koji podižu temperaturu tijela kao početak uz aktivno istezanje, priprema su za glavni dio treninga.
Difficulty:
TRX Core kao glavni rekvizit koristi suspenzijske trake, gdje koristimo težinu vlastitog tijela kako bi uključili što veći broj mišićnih skupina. Ovom vrstom treninga ciljano se razvija snaga, ravnoteža i fleksibilnost.